سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

 چرا هنگام ثبت نام نباید از نام مستعار استفاده کرد؟

جهت دریافت کالا پس از خرید و همچنین دریافت وجه کالا پس از فروش استفاده از نام مستعار باعث بروز مشکل در سیستم بانکی و همچنین سیستم پستی می شود. بنابر این هنگام ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را با پیشوند و پسوند و به صورت کامل در سیستم وارد نمایید. در صورتی که قبلا ثبت نام با نام مستعار انجام داده اید از طریق ویراش حساب کاربری در پنل فروشندگان و کاربر نسبت به تصحیح نام و نام خانوادگی اقدام نمایید.

بعد از ثبت نام ایمیل فعال سازی دریافت نکرده ام ؟

در صورتیکه مراحل ثبت نام را به صورت کامل انجام داده اید، و پوشه اسپم یا هرزنامه را نیز چک نمودید و ایمیل فعال سازی را دریافت ننموده اید با پشتیبانی تماس بگیرید. در صورتی که پشتیبانی، آنلاین نباشد می توانید از طریق فرم تماس با ما مشکل خود را عنوان نمایید.

در مراحل ثبت نام وارد مرحله بعدی نمی شود.

بیشتر اشکالات مربوط به ثبت نام مربوط به اختلالات اینترنت شما است. مراحل زیر را به ترتیب تا برطرف شدن مشکل انجام دهید: 1- صفحه ثبت نام را با کلید F5 مجدد بارگذاری نمایید. 2- از مرورگر دیگری استفاده نمایید. به عنوان مثال بجای IE از مرورگر Firefox یا Google Chrome استفاده نمایید.

 آیا می ‌توانم چند حساب کاربری در کلاسیک پارت داشته باشم؟

تا زمانی که در سایت تخلفی نکرده اید می توانید چند حساب داشته باشید. به یاد داشته باشید درصورت تخلف تمام حسابهای شما مسدود میگردند.

نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کردم چطور می‌توانم آن ها را بازیابی کنم؟

در صورت فراموشی رمز عبور، در صفحه ورود به حساب کاربری خود، بر روی لینک “نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک نمایید. رمز عبور جدید شما به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال خواهد شد. در صورتیکه به هر دلیلی به ایمیل خود دسترسی نداشتید ، می توانید با سایت تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین مشکل خود را مطرح کنید تا رمز عبور به شما اعلام گردد.

چطور می‌توانم کالاهایم را در کلاسیک پارت بفروشم؟

در قسمت پنل کاربری گزینه فروشنده شوید کلیک کنید و فروشگاه خودتان را بسازید.

هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است یا فروشنده؟

هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است. اگر کالایی حجیم و سنگین باشد با باربری ارسال میگردد و امکان پسکرایه وجود دارد ولی کالای سبک با پست ارسال میشوند و هزینه پست قبل از ارسال گرفته میشود.

کالا را برای خریدار ارسال کردم ولی هنوز کالا را تایید نکرده است. چه کار کنم؟

در صورتی که 2 یا 3 روز از زمان ارسال گذشت و خبری از تایید کالا نشد، ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

1- چک کردن کد رهگیری در سایت شرکت پست و یا گرفتن تایید تلفنی از باربری جهت مشخص شدن اینکه کالا تحویل خریدار شده است و یا نه.

2- از طریق ارسال پیام داخلی به خریدار درخواست نمایید تا کالا را تایید نماید.

در صورتی که خریدار جواب پیام شما را نداد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا جهت گرفتن تایید تلفنی برای کالای شما اقدام نمایند.

وجه کالاها فروخته شده را چطور از کلاسیک پارت دریافت کنم؟

در داشبورد فروشندگان قسمت برداشت میتوانید درخواست خود را وارد کنید توجه داشته باشید قبل از آن در تنظیمات قسمت پرداخت شماره کارت یا حساب خود را وارد کرده باشد.

کالایی را که در سایت برای فروش گذاشته بودم، خارج از سایت فروختم.آیا می بایست کالا را از سایت هم حذف کنم؟

بله شما باید اقدام به حذف کالای خود نمایید.

 

کالایی برای فروش ثبت کردم از سایت حذف شده دلیلش چیست؟

کالاهای ثبت شده بدلایل زیر از سایت حذف میشوند:

کالاهایی که فروش آنها طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیرمجاز باشد.

درج اطلاعات تماس یا هر نوع لینک و یا اطلاعاتی که روند فروش کالا را از سایت خارج کند.

کالاهای بدون تصویر و یا با تصاویر غیرمجاز از سایت حذف میشوند.

درج مطالب خلاف شرع و عرف در صفحه کالا.

کالایی که می‌خواهم بفروشم در لیست گروه بندی کالاهای سایت نیست، چطور می‌توانم نام کالا را به سایت اضافه کنم؟

از طریق تکمیل فرم تماس با ما که لینک آن در صفحه اول سایت می باشد نام گروهی را که در لیست گروه های ثبت شده موجود نیست برای ما ارسال نمایید تا نسبت به اضافه نمودن آن اقدام نماییم.

کالایی را فروخته ام.آدرس خریدار را چطور می‌توانم دریافت کنم؟

مشخصات خریدار از طریق ایمیل و اس ام اس برای فروشنده ارسال میشود .

کالا را فروخته ام. چطور وجه کالا را دریافت کنم؟

پس از اینکه خریدار کالای ارسالی شما را دریافت نمود بایستی آن را تایید نماید تا شما بتوانید وجه خود را از کلاسیک پارت دریافت کنید. در صورتی که بیش از 48 ساعت از زمان ارسال گذشته است و اطمینان دارید کالا به دست خریدار رسیده است می توانید به او پیغام داخلی دهید تا کالای خریداری شده را تایید نماید. در صورتی که موفق نشدید با سایت تماس بگیرید تا برای تایید تلفنی کالا اقدام شود.

در مورد کالا سوال دارم چطوری می‌توانم با فروشنده کالا تماس بگیرم؟

از طریق تیکت پشتیبانی میتوانید سوال خود را پرسید.

چرا پیام من بعد از ارسال بر روی سایت نمایش داده نمی شود؟

پیام های شما پس از ارسال توسط مدیریت تایید شده و برای فروشنده ارسال می گردد. زمانی که فروشنده پیام یا سوال شما را پاسخ دهد، سوال و جواب بر روی سایت نمایش داده می شوند. لازم به ذکر است که پیام هایی که شامل اطلاعات تماس یا لینک وب سایت های شخصی باشد به صورت اتوماتیک حذف شده و برای فروشنده ارسال نمی گردد.

 وجه کالا را پرداخت کردم ولی‌ پس از بازگشت به سایت پیام خطا در عملیات بانکی گرفتم؟

در موارد بسیار خاص به خاطر مشکلات شبکه بانکی و اینترنت، این مشکل ایجاد می گردد که جای نگرانی نبوده و حداکثر پس از 24 ساعت وجه کسر شده به حساب شما برگشت داده می شود. در صورتی که پس از 24 ساعت مشکل برطرف نشد، با پشتیبانی تماس گرفته تا نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

خرید کرده ام اما هنوز کالا به دست من نرسیده است؟ الان چه کاری انجام دهم؟

پرداخت شما نزد کلاسیک پارت محفوظ میماند و در صورتی که پس از 48 ساعت کاری کالا توسط فروشنده ارسال نگردد خرید شما لغو شده و کل وجه واریزی به حساب شما برگشت داده می شود. از آنجایی که تمام پرداخت های کلاسیک پارت توسط سیستم پایا می باشد جهت واریز وجه به حساب شما لازم است تا شماره شبای بانکی خود را در سایت وارد نمایید تا برگشت وجه به حساب شما امکان پذیر باشد.

کالا را دریافت کردم اما با کالایی که در سایت ثبت شده بود مغایرت دارد، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟

شما پس از دریافت کالا 24 ساعت مهلت دارید تا کالا را تست کنید. درصورتی که کالای دریافت شده با آنچه فروشنده در سایت اعلام کرده بود مطابقت نداشت از طریق تماس با پشتیبانی یا فرم تماس با ما دلایل خود را عنوان کرده و در صورتی که نیاز به ارسال تصویر می باشد، آن ها از قسمت مربوطه ضمیمه شکایت خود کنید. بعد از شکایت شما به فروشنده اطلاع داده می شود تا به سایت مراجعه نموده و به شکایت شما رسیدگی کند. وقتی شما شکایت خود را ثبت می کنید تا زمان حل شدن این شکایت وجه پرداختی شما نزد کلاسیک پارت محفوظ بوده و به حساب فروشنده واریز نمی گردد.

 

چطور می‌توانم کالای خریداری شده را تایید کنم؟

از طریق تیکت پشتیبانی میتوانید کالا را تایید کنید .

فروشنده از ارسال کالای من به دلیل نوسان قیمت منصرف شده است. چطور می‌توانم وجه کالا را پس بگیرم؟

درصورتی که 48 ساعت کاری از زمان پرداخت شما گذشت و شما ایمیل یا اس ام اس مبنی بر ارسال کالا توسط فروشنده دریافت نگردید با شرکت تماس گرفته تا نسبت برگشت وجه به شما اقدام گردد.

آیا امکان دارد به جای پرداخت آنلاین از روش پرداخت به کارت از طریق خودپرداز اقدام کنم؟

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید با شرکت تماس بگیرید تا شماره کارت جهت پرداخت از طریق خودپرداز در اختیار شما قرار گیرد

 چرا خرید از کلاسیک پارت مطمئن است؟ چرا باید به خرید از سایت شما اعتماد کنم؟

1- تنها در صورتی مبلغ پرداختی‌تان،‌ به حساب فروشنده واریز می‌شود كه كالای مورد نظر خود را دریافت و تایید كرده باشید.

2- وجه پرداختی‌ شما از هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی در امان خواهد ماند. زیرا تنها پس از اینکه سفارش خود را به‌طور رضایت‌بخش تحویل گرفته باشید، مبلغ پرداختی‌تان به حساب فروشنده واریز می گردد.

3- هنگامی که از خرید خود راضی نیستید با ارائه دلایل منطقی، می توانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

4- چنانچه سفارش شما در موعد مقرر به مقصد نرسیده باشد تمام مبلغ پرداختی، مسترد میگردد.

چرا کلاسیک پارت شماره تماس فروشندگان را در اختیار ما نمی گذارد تا بتوانیم با فروشنده قبل از خرید صحبت کنیم؟

انجام معامله در محدوده کنترل شده کلاسیک پارت این امکان را به خریداران می هد تا با اطمینان مبلغ خود را به حساب کلاسیک پارت واریز نمایند و در صورتی که کالا برایشان ارسال نشد و یا کالای ارسال شده دچار نقص بود بتوانند مبلغ خود را ازسایت دریافت نمایند.

مزیت این روش ضمانت خرید شما می باشد. در صورتی که تمام مکاتبات و صحبت های شما در قسمت های تعیین شده باشد، بعد از خرید امکان بررسی اظهارات فروشنده مقدور می باشد.

به این 2 مثال ساده توجه کنید.

1- فروشنده در تماس تلفنی با خریدار اعلام می کند که گیربکس سالم بوده و هیچ ایرادی ندارد . اما خریدار بعد از دریافت کالا متوجه می شود که کالا ایراد دارد به دلیل اینکه اظهارات تلفنی فروشنده در جایی ثبت نشده است امکان اثبات شکایت خریدار مقدور نمی باشد زیرا صحبت ها خارج از سایت در جایی ثبت نشده تا قابل پیگیری باشد.

2- فروشنده در تماس تلفنی به خریدار اعلام می کند تا معامله را حضوری انجام دهیم. خریدار چند ساعت بعد از دریافت کالا متوجه می شود که کالا ایراد دارد و با مشخصات درج شده در سایت مغایرت دارد. در این حالت امکان برگشت پول به خریدار و یا کم کردن مبلغ وجود نداشته و خریدار نمی تواند در سایت شکایتی ثبت نماید.

برگشت به بالا
بررسی دقیق , خرید مطمئن